A Team Daiwa 16 TDX orsót a feederezés és a matchbotos horgászat szerelmeseinek találták ki!
Az orsó fekete váza a TDR szériát idézi, de több ponton is jelentős újításokkal találkozhatunk. Az orsó háza az ún. Zaion carbonból készült. Ez olyan erős, mint a magnézium, 20%-kal könnyebb, mint a hagyományos, orsóházak gyártásához használt műanyag, feleannyit nyom, mint az alumínium. Nagyon tömör karbonszálas anyag, mely igen erős és merevmely rendkívüli tartós, ellenáll a külső mechanikai behatásoknak, ráadásul különösen könnyű is egyszerre. További újítás az orsóban a folyékony tömítés, a MAG SEAL. A mágnessel helyben tartott speciális olaj egyszerre oldja meg a tökéletes tömítést a szennyeződések (por, víz) ellen, és közben keni is azt az alkatrészt, ami mellett folyékony membránként működik. Ráadásul súrlódási ellenállása is –szemben mondjuk egy gumigyűrűvel – elhanyagolható. A mágnesolajos MAG SEAL tömítés nem enged semmilyen korrodáló hatású, vagy mechanikára veszélyes szennyeződést az orsóházba. Ennek, és a 6 +2 csapágynak eredményeként bámulatosan sima futást értek el az orsónál, amit rendkívüli terhelés alatt is megtart!
Az orsón alkalmazott Air Rotor egy olyan egyedi rotor-kialakítás, mely egyrészt a forgó alkatrész súlycsökkentését célozta meg, másrészt a rotorra fárasztáskor nehezedő erőhatások egyenletesebb elosztását tűzte ki célul. Ez jelentősen csökkenti a nagy sebességű forgáskor fellépő vibrációt, és a mélyre helyezett súlypont miatt a forgási egyensúly is javult, amit mi horgászunk a még simább futás alakjában érzékelhetünk. A 4,9:1-es áttételnek köszönhetően hajtókar egyszeri körbefordulására kb 81 cm zsinórt vontat be.
Ezen az orsón is megtalálható az úgynevezett Airball, mely annyit jelent, hogy a felkapókar nem tömör acél, hanem egy acélcső. Ez rendkívüli tartást ad, mégis hihetetlen könnyűvé teszi azt.
A zsinórvezető görgő Titánium bevonatot kapott, mely különösen fontos a zsinór épségben tartásáért.
Fontos megemlíteni még az orsó fékjét is. A rendkívül strapabíró, portól védett elsőfék akár 7 kg-os terhelésnek is ellenáll, és pontosan beállítható a zsinór erejéhez.
Ezen az orsón is a már jól bevált rugós, kör alakú klipsz található.
A klipszből terhelés (feszítés) során, amikor menekül a hal és gyorsan kell cselekedni, akkor is egy pillanat alatt kiakasztható a főzsinór, meggátolva a horogelőke leszakadását. Az orsóhoz jár egy pótdob is.
A dobok zsinórtároló kapacitása: 0.23 mm / 150 m.
Házhoz szállítás
Gyors, pontos, kényelmes
0-24 órás kiszállítás
Telefonos ügyfélszolgálat
A Team Daiwa 16 TDX orsót a feederezés és a matchbotos horgászat szerelmeseinek találták ki!
Az orsó fekete váza a TDR szériát idézi, de több ponton is jelentős újításokkal találkozhatunk. Az orsó háza az ún. Zaion carbonból készült. Ez olyan erős, mint a magnézium, 20%-kal könnyebb, mint a hagyományos, orsóházak gyártásához használt műanyag, feleannyit nyom, mint az alumínium. Nagyon tömör karbonszálas anyag, mely igen erős és merevmely rendkívüli tartós, ellenáll a külső mechanikai behatásoknak, ráadásul különösen könnyű is egyszerre. További újítás az orsóban a folyékony tömítés, a MAG SEAL. A mágnessel helyben tartott speciális olaj egyszerre oldja meg a tökéletes tömítést a szennyeződések (por, víz) ellen, és közben keni is azt az alkatrészt, ami mellett folyékony membránként működik. Ráadásul súrlódási ellenállása is –szemben mondjuk egy gumigyűrűvel – elhanyagolható. A mágnesolajos MAG SEAL tömítés nem enged semmilyen korrodáló hatású, vagy mechanikára veszélyes szennyeződést az orsóházba. Ennek, és a 6 +2 csapágynak eredményeként bámulatosan sima futást értek el az orsónál, amit rendkívüli terhelés alatt is megtart!
Az orsón alkalmazott Air Rotor egy olyan egyedi rotor-kialakítás, mely egyrészt a forgó alkatrész súlycsökkentését célozta meg, másrészt a rotorra fárasztáskor nehezedő erőhatások egyenletesebb elosztását tűzte ki célul. Ez jelentősen csökkenti a nagy sebességű forgáskor fellépő vibrációt, és a mélyre helyezett súlypont miatt a forgási egyensúly is javult, amit mi horgászunk a még simább futás alakjában érzékelhetünk. A 4,9:1-es áttételnek köszönhetően hajtókar egyszeri körbefordulására kb 81 cm zsinórt vontat be.
Ezen az orsón is megtalálható az úgynevezett Airball, mely annyit jelent, hogy a felkapókar nem tömör acél, hanem egy acélcső. Ez rendkívüli tartást ad, mégis hihetetlen könnyűvé teszi azt.
A zsinórvezető görgő Titánium bevonatot kapott, mely különösen fontos a zsinór épségben tartásáért.
Fontos megemlíteni még az orsó fékjét is. A rendkívül strapabíró, portól védett elsőfék akár 7 kg-os terhelésnek is ellenáll, és pontosan beállítható a zsinór erejéhez.
Ezen az orsón is a már jól bevált rugós, kör alakú klipsz található.
A klipszből terhelés (feszítés) során, amikor menekül a hal és gyorsan kell cselekedni, akkor is egy pillanat alatt kiakasztható a főzsinór, meggátolva a horogelőke leszakadását. Az orsóhoz jár egy pótdob is.
A dobok zsinórtároló kapacitása: 0.23 mm / 150 m.