Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Felhívjuk tisztelt látogatóink figyelmét, hogy weboldalunk feltöltés, fejlesztés alatt áll, az ebből adódó esetleges adminisztrációs hibákért elnézést kérünk. Üzleti ajánlatnak minden esetben az e-mailben és telefonon egyeztetett árak minősülnek.
1. A webáruház üzemeltetője:
2. A rendelés leadásának módjai:
3. Vásárlás, árak:
Webáruházunk használatával elfogadja cégünk szerződési feltételeit és adatkezelési elveit. Tájékoztatjuk, hogy webáruházunkban a megrendelés véglegesítésével illetve az e-mailben leadott rendeléssel a webáruház és a megrendelő között szerződés jön létre, melyre cégünk Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) az irányadóak.
(2001. évi CVIII törvény által szabályzott)
Az áraink magyar forintban értendők (HUF) és tartalmazzák az ÁFÁT (27%).
Minimális rendelési tétel: 2500 Ft.
Szerződés nyelve: Magyar
4. A rendelés visszaigazolása:
Munkatársunk minden esetben egyezteti Önnel telefonon a megrendelt terméket, szállítási címet, ezután egy e-mailben értesítjük a rendelés véglegesítéséről, mely tartalmazza a megvásárolt termékek listáját, értékét, a szállítási határidőt illetve költségeket. Ezért kérjük, hogy minden esetben adja meg telefonos elérhetőségét, hogy fel tudjuk Önnel venni a kapcsolatot!
Utólagos módosításra a megrendelőnek a csomagküldő szolgálatnak történő átadásig van lehetősége.
Áruházunk fenntartja magának a jogot, hogy azt az ügyfelet, akinek a címéről az átvétel 2 esetben is meghiúsul, a továbbiakban ne szolgálja ki.
Abban az esetben, ha a rendelés leadásakor a megrendelt áru nem található raktárkészleten munkatársunkkal egyeztethet, hogy a csomag várakoztatása, a hiányzó termék nélküli feladása, vagy a termék helyettesítése mellett dönt.
5. Szállítási és csomagolási díjak:
Ha a csomag össztömege meghaladja a 31,5 kg-ot a csomagküldő szolgálat súlykorlátozása miatt kénytelenek vagyunk 2 illetve több csomagban szállítani.
Ingyenes a kiszállítás, ha a vásárlás értéke meghaladja:
Magányszemély esetén a bruttó 20 000 (huszezer) forintot. (Kizárólag Magyarországi rendelés esetén.)
Ellenkező esetben a postaköltség: 1500 Ft.
(Külföldi rendelés esetén változik a szállítási költség.)
6. Elállási jog:
Előfordulhat, hogy a webáruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretett volna, ebben az esetben kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, igyekszünk azonnal orvosolni a problémát a törvényes kereteken belül. Fontos, hogy ilyen esetben a terméket ne használja! A Vásárló a vásárlástól a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát írásban (legegyszerűbben e-mailben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási jog természetesen érvényes felbontott gyári csomagolású termékekre is, de szigorúan nem érvényes használt termékek esetében!
Az elállási jog kezdete az árú átvétele, ha az írásbeli visszajelzés nem e-mailben történik kérjük a levelet a feladás dátumának egyértelmű megállapításához ajánlott levélként feladni.
Elállási jog nem áll fenn nyomtatott anyag, hanganyag, CD, DVD vásárlása esetén, ha a csomagot a vásárló felbontotta, illetve a gyorsan romló és a természeténél fogva nem vissza nem váltható termékek esetén.
A fogyasztó viseli a termék visszaszolgáltatásának költségét, egyéb költség nem terheli.(Portós csomagot nem veszünk át.)
Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget (vételár és utánvét esetén annak költsége) az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni vásárló számlaszámára illetve piros postai utalványon.
Amennyiben az elállási jog csak a csomag egy részére vonatkozik, a szállítási díj nem kerül visszafizetésre.
Ha a termék károsodása nem rendeltetésszerű használatból adódik az értékesítő követelheti az ebből adódó kár megtérítését.
A kifogásolt termék visszaérkezése után tanúk jelenlétében ellenőrzésre kerül a csomag tartalma.
Ha az Ön által rendelt termékkel kapcsolatban kifogása merülne, fel kérjük jelezze munkatársunknak e-mailben. Egyeztetés után munkatársunk közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e. Bontatlan, sértetlen terméket minden esetben visszaveszünk.
Visszavétel abban az esetben lehetséges, ha a termék bontatlan és sértetlen, ruházatnál rejtett hiba esetében, egyéb esetekben egyedi megállapodás szerint.
7. Fizetési módok:
Tudomásul veszem, hogy Murvai Mónika E.V. , székhelye Táncsics Miháaly 40 , H 2200 Monor adatkezelő által a https://feederstore.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, telefon, számlázási cím, szállítási cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
8. Szavatosság, garancia:
Webáruházunk az általunk forgalmazott termékekre a Pt- ban előírt 6 hónap szavatosságot vállalja. Szavatossági igény érvényesítésére 2 év áll a vevő rendelkezésére abban az esetben, ha a vevő bizonyítani tudja, hogy a hiba a termék átvételét követő 6 hónapon belül keletkezett.
Kivételt jelentenek azok az értékcsökkent termékek, amelyeket webáruházunk külön megjelölt és a vásárló ennek tudtában rendelt meg.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén nem érvényesíthető szavatossági igény.
Szavatossági igény esetén a vevő kérheti a termék kicserélését, javítását. Ha a termék nem javítható, ebben az esetben is csere történik, ha az áruház ennek eleget tud tenni. Ellenkező esetben a vásárló megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Az alábbi sérülésekre semmilyen garanciát nem vállalunk:
Természetesen, ha a fenti problémák bármelyike már a csomag átvételekor fennáll, akkor készséggel állunk rendelkezésre.
9. Jótállás:
A jótállás egyes tartós fogyasztási cikkek esetén 1 év, bizonyos gyártók ennél hosszabb jótállási időt is vállalnak.
A jótállás körébe tartozó termékek csomagolásában vásárlóink megtalálják a jótállási jegyet. Kérjük a csomagban küldött számlával együtt őrizzék meg a garanciális idő végéig.
A jótállási időszak a termék átvételével kezdődik (151/2003 kormányrendelet), a jótállási időszak letelte után jótállási igény csak akkor érvényesíthető, ha a vevő bizonyítani tudja, hogy a hiba a jótállási időszakban keletkezett.
Jótállási igény csak a rendeltetésszerű használat során keletkezett hibák esetén érvényesíthető.
Jótállási igény esetén lehetőség van az áru cseréjére, javítására. Ha az eladó ezeknek nem tud eleget tenni a vásárló árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Jelentéktelen (a termék funkcióját nem akadályozó) hiba esetén nincs lehetőség jótállási igény érvényesítésére.
Leértékelt áruk esetében abban az esetben lehet jótállási igénnyel fellépni, ha az eladó nem jelölte meg a leértékelés okát. (49/2003 VII. 30 GKM rendelet, 151/2003 Kormányrendelet)
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről - 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
Ptk. a hibás teljesítésről
10. Garanciális szerviz:
Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. Fontos tudni, hogy a törvényi szabályozás értelmében a vevőtől a boltig terjedő áru-visszaszállítás költsége a vevőt terheli.
Ennek megfelelően portós csomagot nem veszünk át! Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szakszerviznek általában szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára.
Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a Feeder Store Áruház partner-szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, akkor az Önnel történő újabb egyeztetés után újat küldünk helyette.
Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy megint csak az Önnel történő egyeztetés után egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért (pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése, stb.) a Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik.
Az alábbi sérülésekre semmilyen garanciát nem vállalunk: feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése orsók talpának törése vagy görbülése.
Természetesen, ha a fenti problémák bármelyike már a csomag átvételekor fennáll, akkor készséggel állunk rendelkezésre.
11. Reklamációk kezelése:
Kérjük, ha a termékeinkkel kapcsolatban bármilyen panasza, észrevétele van jelezze munkatársunknak e-mailben.
12. Adatvédelem, szerzői jogok:
Webáruházunkban történő vásárlás esetén az e-mail-en elküldött megrendelési adatait kizárólag a számlázás (könyvelés) és az áru kézbesítése céljából használjuk fel.
Az adatok kezelésénél betartjuk az Adatvédelmi Törvény (Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvény) előírásait.
Személyes adatait más szervezetnek, vállalkozásnak át nem adjuk és megrendeléseiről nyilvántartást nem vezetünk.
A Felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését
A Felhasználó kérésére az Adatkezelő köteles tájékoztatást adni az általa kezelt adatairól, az adatkezelés jogalapjáról, céljáról, időtartamáról.
Az Adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, megadni a tájékoztatást.
A felhasználó bármikor kérheti adatai helyesbítését, illetve módosítását. Abban az esetben, ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 25 napon belül írásban vagy az érintett hozzájárulásával elektronikus úton közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.
Ebben az esetben az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslatról, valamint a hatósághoz fordulás lehetőségéről. Szolgáltató tiszteletben tartja és megóvja a személyes adatokat.
A Szerződő adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Szolgáltató a vásárló adatait csak a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja a szerződés fennállásának ideje alatt.
A Szolgáltató a Szerződő adatit a 2000. évi C. törvény 169. § alapján legalább 8 évig köteles megőrizni. Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz az adatok biztonságos megőrzéséért, de nem vállal felelősséget természeti csapás, bűncselekmény vagy egyéb, elháríthatatlan okból bekövetkező adatvesztésért, megrongálódásért vagy illetéktelen személyek általi hozzáférésért.
A Felhasználó a személyes adatainak törlését, vagy módosítását, illetve adatkezeléssel kapcsolatos információkat az alábbi módon kérheti:
E-mailen: info@feederstore.hu
A webáruház felületén található összes grafikai elem, kép- és hanganyag, illusztráció szerzői jog alatt áll, ezek használata kizárólag az üzemeltető írásos engedélyével lehetséges.