0

    A kosár üres.

    A minimum rendelés összege: 10.000 Ft

    Összesen : 0 Ft

    Feederstore.hu -  Feeder webáruház
    0
    ...
    Elfogyott...

    Elfogyott...

    Mára sokan észrevették, hogy mik az okok, de biztosan nem mindenki, és főleg nem részletesen. Ily módon szeretnénk részletesebben elmagyarázni Önnek a problémát. Röviden és érthetően összefoglalom az egész nyomorúságot.

    Munkám egy kicsit több belső tudást ad, és lehetővé teszi hogy átlássam a jellenlegi piac hiány problémákat.
    Mennyire üres a polc...?

    Valószínűleg 2022-re a horgászati ​​ágazatban is több ezer ilyen jellegű beszélgetés lesz. Olyan horgászfelszerelések, amelyek egyszerűen több hónapja nem állnak rendelkezésre, valamint megemelkedett árak. Zavaró mindannyiunk számára. Első körben a gyártóra vagy a márkára panaszkodunk. Ami bizonyos esetekben helyesnek tűnik, az 2021-ben rossz lesz. Egy nyersanyag- és logisztikai válság első harmadában vagyunk. Huh, de mi köze ennek a orsónak, ágy, székhez vagy sátorhoz, amit meg akarok venni? SEMMI gondolod Te kedves Vásárló!

     

    Ehhez egy kicsit vissza kell nyúlnom, és kicsit alá kell támasztanom a „háttértudásomat”. A webshop és boltomon  kívül normális munkám van, ahol igen is Én dolgozom nap mint nap.

    Haha,

    ugye most ezt nem gondolom komolyan gondolod, de Igen , nagyon is . Szeretem a munkám és büszke vagyok rá, minden nap több fuvart szervezzünk Kollegáimmal Europa szerte és ugyan azzal a problémával szenveddünk mint a boltosok. Ügyfeleink elvárják hogy időben minden és lehetőleg olcsón szállítsunk nekik, ne add isten olyan hogy dugó van na azt a fogalmat nem ismerik.

    Többek között Német is Benelux bol importált árukkal  látjuk el ezeket az ügyfeleinket . Ezért sajnos túlságosan is ismerem az ellátási láncok jelenlegi gondjait.

    Szeretett kellékeink körülbelül 90%-a, ha nem majdnem 99%-a Kínából származik. Már most is hallom, hogy sokan megint rikácsolnak... "szar kínai cucc", "nincs minőség semmi" "... bla bla...", megrendelem a Wishről mert olcsóbb … .

    Ennek ellent kell mondanom. Az elmúlt néhány évtizedben, mint sok más ágazatban, Kína a horgászkiegészítők csúcsspecialistájává fejlődött.

    Még ha az összes nagy márka Európába vagy Németországba akarta is gyártást vinni, középtávon ez teljesen lehetetlen. Azt gondolhatsz róla, amit akarsz, de a tény az, hogy... szóval szinte minden iparágban Kínától függünk. A kenyérpirítótól a televízióig  a mobiltelefonon át a szeretett horgásztartozékainkig.

    Az orsót csak 8 hónap múlva szállítják újra...!

    Ismeretlen szállítási dátum...?

    Mi folyik ott…?

    Az ehhez hasonló konténerhajók elhozzák Európába kellékeinket, mobiltelefonjainkat, konyhai készülékeinket, ruháinkat és még sok mást

    De miért üresek a polcok és az online boltok vagy a szállítási idők olyan hihetetlenül hosszúak?

    Az elmúlt 1,5 évhez hasonlóan a Covid minden rossz forrása. A Covid teljesen felrázta az ellátási láncokat, amelyeket a legapróbb részletekig szinkronizáltak.

    Első körben kezdem az ellátási láncban. Azok a beszállítók, akik például egy sátorhoz cipzárt szállítanak a sátorgyártónak. Ez nem szállítható határozatlan ideig. Oka: megnövekedett kereslet. Más iparágakat részesítenek előnyben, mert ezek jobban csökkennek, vagy magasabb áron. Így a sátor gyártása leáll, amíg a cipzárak rendelkezésre állnak. A szállítás késik, és a szállító többet kérhet a cipzárért. Kínálat – Kereslet... ha a kereslet nagyobb, mint a kínálat, az árak emelkednek.

    Covid-esetek is vannak a kikötőkben. Egy kikötő bezárása hetekre, ha nem hónapokra lemaradásokat okoz. Hasonló a dugókhoz az autópályán. Egyikük kicsit túl erősen fékez, és mögötte mindenkinek fékeznie kell egy kicsit. A végén minden ott van, és senki sem tudja, miért. A dugó újra feloldódik , órákba telhet, vagy csökken a forgalom. Ez a lényeg. A Korona idején nagyon megnőtt az igény szinte mindenre. A fent említett kikötőzárás ekkor még nagyobb terhet ró az ellátási láncra. És ha figyelembe vesszük, hogy a világjárvány kezdetén Kína nagy konténerkikötőit több hétre teljesen bezárták, és a naponta berakodó nagy mennyiségű konténerrel együtt mindenki el tudja képzelni, hogy ez milyen hatalmas hatással volt a világra. ellátó lánc. Az "utóhatás" a mai napig tart.

    Innen indult a logisztikai és konténerválság, amely sajnos még mindig tart!

    Igen, ezt jól olvastad Húszezer! De még ekkor sem tudja, hogy megkapja-e a konténert, hogy a hajó valóban elindul-e, és mennyi ideig tart. Néha valaki egy nagy köteg dollárt integet az útvonal felénél, és a konténerét előzetes egyeztetés nélkül kirakodják. És ez nem fikció, ez tény. Közvetlenül a rakodási kikötőben is újra és újra megtörtént, hogy a nagyon nagy cégek (globális szereplők) ismét túllicitálták az amúgy is kirobbant árakat, hogy gyorsabban és nagyobb mennyiségben jussanak el konténereik Európába. Erre persze más konténereket állva hagytak. Kvázi egy ördögi kör, amely óriási hatással van az egész világgazdaságra.
    A tackle-szállítások támaszpontja .... konténerkikötők.

    De miért van akkora konténerhiány?

    Komoly ok az USA koronapolitikája. 2020-ban minden amerikai kapott egy 1000 dolláros vásárlási utalványt. Ennek hátterében az volt a cél, hogy gyorsan élénkítsék a korona által tervezett amerikai gazdaságot. Ami bizonyos értelemben meg is történt. A mesterséges vásárlási őrület miatt hatalmas mennyiségű Kínában gyártott terméket szállítottak konténerben az USA-ba. A konténerek száma sokszorosan meghaladta az export mértékét. Huh mivan ?!?!?! Egészen egyszerűen: a konténereket kipakolták, és az USA-nak nem volt semmi, amivel teljes egészében visszaküldhetné őket Kínába. Az üres konténerek Kínába szállítása jelenleg drágább, mintha csak Los Angeles kikötője előtt hagynák őket. A teljes ellátási láncból hiányoznak a konténerek és a velük járó hajók.

    De hogyan befolyásolja a konténer ára a felszerelésünket? Egészen egyszerűen: minél kisebb és drágább a termék, annál kevésbé hat a konténer ár. Például a mobiltelefonok nagyon kicsik és drágák. Százezrek férnek el egy konténerben. Ha most van egy csónakod vagy nyugágyad, amiből csak néhány száz fér be egy konténerbe, akkor az ár extrém hatással bír. És mivel a konténerárak hihetetlenül megnőttek, szinte teljesen veszteséges egyes termékek importálása is, mivel a hatalmas fuvarköltségek felemésztik az árrést.

    Szóval most elég a száraz cuccból... nyisson ki egy sört (Magyaroszágon főzött) és várjon. 2022 második felében jobb lesz... valószínűleg, remélem... ó, fogalmam sincs! A szakértői vélemények eltérőek.

    PS: Ó, itt a következő szar. A kínai energiaválság. Hogy mi vár még ránk, az még várat magára.

    Jivan Norbert 

    0 hozzászólás

    Új hozzászólás

    Kategóriák